ّ
خانه » مقالات » رابطه بازاریابی پارتیزانی در رشد فروش محصولات عمار

رابطه بازاریابی پارتیزانی در رشد فروش محصولات عمار
وبلاگ

نویسنده: محمد بکرایی

چکیده:

هدف از پژوهش حاضر«رابطه بازاریابی پارتیزانی در رشد فروش محصولات جشنواره عمار» می‌باشد. روش تحقیق توصیفی، نوع تحقیق کاربردی، روش اجرا پیمایشی و روش جمع‌آوری اطلاعات میدانی هست. جهت گردآوری اطلاعات، از پرسشنامه و روش‌های کتابخانه‌ای استفاده‌شده است. جامعه آماری در این تحقیق کلیه افرادی هستند که چه در تولید و چه در توزیع و تماشای آثار جشنواره عمار دست داشته‌اند و روش نمونه‌گیری در تحقیق حاضر به علت اینکه جامعه موردنظر نامحدود است تعداد ۳۸۴ نفر به‌صورت تصادفی در دسترس انتخاب شد.روش تحلیل داده‌ها نیز به دو طریق آمار توصیفی و استنباطی صورت می‌گیرد و از نرم‌افزار SPSS جهت تجزیه‌وتحلیل اطلاعات و آزمون فرضیات بهره برده خواهد شد. برای آزمون فرضیات از آزمون‌های تی استیودنت، آلفای کرون باخ و ضریب همبستگی اسپیر من کمک گرفته‌شده است. نتایج این پژوهش نشان می‌دهد که بین بازاریابی چریکی و 4 مؤلفه‌ی موردبررسی رابطه‌ی معناداری وجود دارد و ازنظر مخاطبین و دست‌اندرکاران جشنواره عمار مؤلفه‌های« بازار هدف،تکنولوژی،کاهش هزینه تبلیغات و شبکه‌سازی مخاطبین» در افزایش فروش محصولات عمار تأثیر مستقیم و معناداری دارد.

دیدگاه شما

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد.

  • اطلاعات مطلب
  • تاریخ انتشار : 30 بهمن 1401
  • بازدید : 3 بازدید
  • تعداد نظرات : بدون نظر
  • نویسنده : روابط عمومی
  • دسته: مقالات
    preloader