کتاب آموزش ساخت PSD در فتوشاپ

زمان یادگیری فرا رسیده است ...

آخرین مطالب وبلاگ

30بهمن

جایگاه،رسالت و مسئولیّت اجتماعی – صدای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دست­اندرکاران

  چکید این تحقیق، حاصل کوشش محقّق در آگاهی از دیدگاه دست­اندرکاران دربارة جایگاه، رسالت و مسئولیّت اجتماعی صدای جمهوری اسلامی ایران است. دست­اندرکاران، برخی مدیران ...
روابط عمومی
30بهمن

بررسي و تبيين نقش عشاير استان ايلام در پيشبرد راهبردهاي دفاعي در دفاع مقدس

چکيده پیشینه‌ايلات‌و‌سلسله‌هايي‌که‌تا‌عصر‌پهلوی‌با‌اتکا‌بر‌قدرت‌ايلي‌و‌تبار‌خويش‌بر‌ايران‌حکومت‌مي‌کرده‌اند‌نشان‌مي‌دهد‌که‌عشاير‌نیروی‌اصلي‌‌در‌جنگ‌با‌دشمن‌و‌حراست‌از‌مرزها‌حراست‌بوده‌اند.‌در‌جنگ‌تحمیلي‌هشت‌ساله‌عراق‌علیه‌ايران)‌1359‌تا‌1367‌ه.ش(‌علاوه‌بر‌رزمندگان‌اعم‌از‌سپاه‌پاسداران،‌ارتش‌جمهوری‌اسلامي‌ايران،‌بسیج،‌ژاندارمری‌و‌نیروهای‌کمیته‌انقلاب‌اسلامي‌که‌در‌جبهه‌ها‌با‌دشمن‌مي‌جنگیدند‌و‌از‌مرزهای‌ايران‌دفاع‌مي‌کردند،‌اقشار‌مختلف‌جامعه‌با‌شیوه‌ها‌و‌روش‌های‌گوناگون‌حضور‌فعال‌داشته‌و‌نقش‌آفريني‌کرده‌اند.‌عشاير‌يکي‌از‌اين‌قشرها‌بودند‌که‌با‌حمايت‌های‌خود،‌زمین‌تقويت‌روحیه‌رزمندگان‌را‌در‌جبهه‌ها‌فراهم‌کردند‌.عشاير‌با‌ويژگي‌های‌جمعیت‌زياد،‌کوچرو‌بودن‌و‌جا‌به‌جا‌شدن‌و‌ساختار‌سلسله‌مراتب‌ايلي‌از‌اهمیت‌زيادی‌برخوردار‌هستند.‌عشاير‌استان‌ايلام‌نیز‌از‌اين‌ويژگي‌های‌برخوردارند.‌با‌توجه‌به‌بافت‌عشايری‌موجود‌در‌استان‌ايلام‌اين‌مقاله‌درصدد‌پاسخ‌‌به‌اين‌پرسش‌است‌که‌نقش‌عشاير‌استان‌ايلام‌در‌جنگ‌تحمیلي‌چه‌بوده‌است‌و‌اين‌نقش‌چگونه‌و‌با‌چه‌روش‌هايي‌ايفا‌شده‌است؟‌مقاله‌حاضر‌با‌روش‌توصیفي‌–‌تحلیلي‌به‌تبیین‌اين‌نقش‌پرداخته‌و‌با‌واکاوی‌اين‌موضوع‌و‌بررسي‌منابع‌و‌مصاحبه‌های‌انجام‌شده،‌به‌اين‌نتايج‌رسیده‌که‌عشاير‌اين‌استان‌با‌انجام‌اقداماتي‌مانند‌تولید‌فراورده‌های‌دامي،‌کمك‌های‌مالي‌و‌غیرمالي‌به‌جبهه‌ها،‌اعزام‌نیرو‌به‌جبهه‌ها،‌شرکت‌در‌عملیات‌و‌حضور‌در‌مناطق‌جنگي،‌در‌تقويت‌اقتصاد‌کشور‌و‌روحیه‌رزمندگان‌در‌جبهه‌ها‌نقش‌قابل‌توجهي‌داشته‌اند‌. ‌
روابط عمومی
30بهمن

فیلم ضد جنگ و فیلم ضد مقاومت؛ دو مفهوم کاملاً متضاد!

(مطالعه موردی: 1917 و دیده بان، دانکرک و تنگۀ ابوقریب) چکیده: در فیلم های «جنگیبخوانیم دفاعی» داشتن فرم و هویت ایرانی الزامی است و مضمون، ...
روابط عمومی
30بهمن

الگوی گفتمان سازی رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل

مطالعه ی موردی: کشورهای منطقه ی بالکان چکیده: پژوهش حاضر با محور قراردادن سه مفهوم اصلی «گفتمان سازی دینی»، «بافت فرهنگی منطقه بالکان» و «تولیدات رسانه‌ای ...
روابط عمومی
30بهمن

انعکاس ارزش های انقلاب 57 در رادیو انقلاب

مطالعۀ نحوۀ ارزش گذاری به انقلاب اسلامی ایران در برنامۀ صبحگاهی طلوع فجر چکیده : این تحقیق، ترسیم سیمای واقع بینانه از ارزش های انقلاب اسلامی ...
روابط عمومی
30بهمن

راهبردهای تبلیغی در مواجهه با گونه های دینداری

چکیده: با ظهور انقلاب اسلامى در ايران، دينداری بهعنوان مهم ترين عامل سبك زندگى مردم ايران به مثابـه نرمافـزار انقلاب مورد توجه قرار گرفت. به ...
روابط عمومی
30بهمن

تبیین نظریه عدالت فضایی در شهر اسلامی

چكيده: شهر اسلامی، شهری است که حاصل عینیت اصول و ارزش های اسلامی باشد تا بتواند بستر و شرایط تحقق سبک زندگی اسلامی را فراهم ...
روابط عمومی
30بهمن

رابطه بازاریابی پارتیزانی در رشد فروش محصولات عمار

چکیده: هدف از پژوهش حاضر«رابطه بازاریابی پارتیزانی در رشد فروش محصولات جشنواره عمار» می‌باشد. روش تحقیق توصیفی، نوع تحقیق کاربردی، روش اجرا پیمایشی و روش ...
روابط عمومی
30بهمن

طراحی الگوی سبک زندگی خانواده در تراز انقلاب اسلامی

چکیده: زمینه و هدف: برابر بیانات مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب "تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران، زیان‌های بی‌جبران ...
روابط عمومی
1 6 7 8 9 10 15
preloader