چکیده:
انقلاب اسلامی جریانی است که ناگزیر به جوشش و حرکت است و موانع در مقابل این جریان ساختگی و غیرطبیعی است. ایجاد شبکه رسانههای محلی، راهکار پارتیزانی برای رساندن این پیام نیز هست. برای مقابله با امپراطوری رسانهای شیطان همواره ایجاد رسانههای بزرگ جهانی راهکار نیست گاه باید شبکهای از هزاران و میلیونها رسانه انقلابی را برای پیامرسانی انتخاب کرد و در بمباران گسترده دشمن از این شبکه توزیع محتوای انسانساز و معماری سبک زندگی انقلابی بهره برد.
رسانه محلی واسطهگری یک نقش تشریفاتی و تئوریک نیست بلکه در مصادیق با جامعه درارتباط است و مثلا مشکل آسفالت شهر را محلی برای کنشگری انتخاب میکند و در انتخابها و اقدامات خود معیار را پیام انقلاب قرار میدهد. برای پاسخ به مشکلات از شبکه کمک میخواهد، یافتهها و تجارب خود را نیز در شبکه به اشتراک میگذارد. رسانه محلی نمایشگاه ریزشها و رویشها در اقلیم انقلاب نیز هست.